Na tomto webu najdete vse o Bodymodification. Tetovani od samotnych korenu az po dnesek. Historie tetovani, katalog tattoo studii, prehled tattoo convention, galerie tetovani, take branding, skarifikation a dalsi. Pravydelne clanky o tetovani, reportaze a rozhovory. Videa, chat, diskuze, zalozeni profilu, hodnoceni a plno dalsiho.
Diskuze
tetování na klíční kost
Ahoj, chtěla bych si nenchat něco vytetovat na klíční kost (jakoby od ramene šikmo dolů k prsu), ale bojím se že přes klíčí kost to bude dost bolet.
Můžete mě v tom někdo utvrdit, případně mi to vyvrátit prosím ?? :-)
A víte někdo o nějaký dobrý stránce, kde jsou ukázky tetování právě na klíční kosti ??
autor: t.brozkova
datum: 21.02.2012 11:51
přečteno: 1168x
přidat nové téma
tetování na klíční kost
Inzerce
Tattoo studio
Vyberte si nejvhodnější tetovací salón ve vaší blízkosti ve 4 zemích Evropy na základě uživatelských refernecí.
Nejnovější videa
Poslední komentáře
RE: Tetovanie a predsudky v praci
Jsem učitelka na základní škole ( 1....
před 14 hodinami
RE: Foto ID 15271
no fuj.. nechutne
před 21 hodinami
RE: Foto ID 17228
Výstižné tetování.. Ta holka je fakt...
před 21 hodinami
RE: Foto ID 17228
Hmm, tak to by sem si strašně přála....
před 22 hodinami
RE: Foto ID 17086
Práce Miloše Schovance
před 1 dny
RE: Foto ID 17182
krasa ...
před 2 dny
RE: Foto ID 8430
krasna cikulka aj kerka ...
před 2 dny
RE: Foto ID 4791
hesky!!! ...
před 2 dny

Registrovaných uživatelů: 
klúčna masaker aspoň mňa čo si pamätám
Ale keď ju miluješ nie je čo riešiť 
Mám potetovaný dekolt včetně klíční kosti a nebolelo to vůbec.
já mám tetování pod klíční kostí až na rameno a bylo to úplně v pohodě,vůbec to nebolelo,ale asi taky záleží jak koho
konkrétně přímo tohle jsem nezažil, ale když mě tetovali vysoko na rameni, tak mi trochu vystřelovala bolest do klíční kosti a nic příjemnýho to nebylo, takže myslim, že to bude bolet jako prase :) a nevim proč, ale bolely mě u toho spodní zuby :)