Na tomto webu najdete vse o Bodymodification. Tetovani od samotnych korenu az po dnesek. Historie tetovani, katalog tattoo studii, prehled tattoo convention, galerie tetovani, take branding, skarifikation a dalsi. Pravydelne clanky o tetovani, reportaze a rozhovory. Videa, chat, diskuze, zalozeni profilu, hodnoceni a plno dalsiho.
Diskuze
jak se staneš tatérem?
zajímalo by mě, jak k tomu ty lidi přijdou, že se stanou tatérama. Většina to štěstí s náhodama nemá. Tak jak se stane člověk tatérem?
autor: adel123
datum: 06.02.2012 21:04
přečteno: 786x
přidat nové téma
jak se staneš tatérem?
Inzerce
Tattoo studio
Vyberte si nejvhodnější tetovací salón ve vaší blízkosti ve 4 zemích Evropy na základě uživatelských refernecí.
Nejnovější videa
Poslední komentáře
RE: Tetovanie a predsudky v praci
Jsem učitelka na základní škole ( 1....
před 14 hodinami
RE: Foto ID 15271
no fuj.. nechutne
před 21 hodinami
RE: Foto ID 17228
Výstižné tetování.. Ta holka je fakt...
před 21 hodinami
RE: Foto ID 17228
Hmm, tak to by sem si strašně přála....
před 21 hodinami
RE: Foto ID 17086
Práce Miloše Schovance
před 1 dny
RE: Foto ID 17182
krasa ...
před 2 dny
RE: Foto ID 8430
krasna cikulka aj kerka ...
před 2 dny
RE: Foto ID 4791
hesky!!! ...
před 2 dny

Registrovaných uživatelů: 
Adél,chceš se stát tatérem? Podle toho co zjišťuješ tak asi jo,co? Zkus to jako já. Od malinka maluju a ve finále výbornej nápad u panáka proč netetuju,že bych to čmárání nějak využil. Po týdnu mi ruplo v bedně,koupil sem nějakej set,pár jehel,barvu a už jen začít.První to schytala prasečí kůže,pak syntetika a pak sem šel do sebe.Pak sem měl to štěstí že se mi nabídla kamarádka,druhé se to líbilo,tak to chtěla taky. Když budeš mít ten cit tak ti to pude,no a když ti to pude,seš tatér
to je daný z vrchu, tím se nejde stát, tím se musíš narodit.
noo ale jak si se k tomu dopracoval? to jsi prostě šel do nějakýho salonu a ptal se po práci? jak si k tomu prostě přišel? :))